Joule Thief - test vydrže 1

17.12.2010 12:21

 

Testovacia zostava

toroid

L1+L2 Bifilarne 17zavitov

L3  50z  vystupne napetie 14V

bateria AAA 1.5V nenabijatelna (na začiatku testu 1.36 a 0.3A skratovy prud) bola vyhodena ako vybita bateria

tranzistor NPN 2N2222 (A)

Poteciometer 30K (nastaveny na 300ohm )

Vysokosvietiva biela LED

 

Začiatok testu zostrojenie zostavy na L3 som pripojil LED svietila dost dobre potenciometrom som nastavil som nastavil spotrebu JT može mat spotrebu aj 0.3A čo v tomto pripade neni dobre  nastavil som tak aby Led svietal jasno ale z ohladom na spotrebu  odber prudu 0.03 mA 1.3V

čiže spotrebuvany vykon  oko 0.04W , nechal som to svietit a svietilo to 7 Dni vkuse na vybitej baterke , predtym som robil test JT utiahol aj viac diod a spotreba sa nezvyšila (diod bolo 15 normalnych ) teraz mi ostava zohnat vela vysokosvietivych diod s dobrym uhlom roptylu videl osm 120stp

a spravit nejaketo použitelne osvetlenie , zdroj budu nejake vybite baterie zatal...