Joule thief s L3 cievku

30.06.2010 14:09

Vyhoda L3 cievky je v tom že si možme určit kolko voltov JT bude robit

Cim viac zavitov oproti cievkam L1,L2, na cievku L3 namotam tym vyšie bude na nej napetie je to jednoduche 

ked mam všetko navinute a zapojene dame merak L3 nastavim striedave napetie a  potenciometrom ladim kedy to je najlepšie

napr najnižši odber / naj napetie alebo len najvačšie  napetie ... ja som dosiahol 180V čo neni zas tak moc ale napajanie je stale 1.5V (je tam nižši prud)

Teraz to hlavne L3 cievka umožnuje napajat Led Array (Led Pole) , Neony , /vyrabat 230striedavych z JT sa stane taky invertor ale treba mat aj tranzistory čo to vydržia (osobne som to neskusal ale skusim aj ten invertor z toho postavit)..no napadov je dost čo sa da urobit ,,,

SCHEMA:

 

Pri ked chcem aby išla L3 led tak nezapajam diody medzi C-E tranzistora jak normalne nedam tam nič..

Mame jeden pokus z led polom asi 48 vysoko svietivych Lediek zatal vysledok je taky že svietia ale len pri velkom odbere (110mA)

to bol pokus narychlo nevinul som na to ani toroid zebal som len čo som mal no naštastie to šlo , navinem toroid s L3 a potom sa uvidi