Fotovoltaický solární panel RS-M 12V/10W (Rich solar)

21.01.2010 20:55

www.gme.sk/_dokumentace/dokumenty/522/522-023/pctdetail.522-023.1.jpg

 

Maly solar velkost asi ako obraz na stenu som si objednal a zatial som s nim spokojny uvedene udaje su

pravdive ale 0.57 Ampera može davat ale ak do nan dopada priame slnko čo je raz za den

ale 0.3Ampera možem počitat stale  napetie na prazdno ma 21-23V

objednaval som ho v gme.sk doručili ho 8smy den od objednavkami

objednal som si solarny drot lebo som si myslel že do solaru sa nejako naletovava ale

to je zbytočne je to hrubší pramienkovy obyčajny drot  a meter stoji euro  tak to už by som si neobjednal proste len

moja nevedomost

https://www.gme.sk/sk/elektronicke-soucastky/solarne-panely-do-10w/241450993.html

 

Prevedenie solaru nemam š čim porovnat ale nijak ohromujuce neni som rad že to ide jak ma ..

akumulator je luhova bateria ..